syuhadablogspot.com

This Is My Story.Ini Cerita Saya















Saturday, 11 June 2011

Demam bola:Kelate Vs Tganu




Tempat:Stadium Putra,Bukit Jalil
Masa:8.30 mlm
Perlawanan:Kelantan Vs Terengganu

Sume org mesti duk kepoh2 bising duk pi mai pi mai tang hulur hiliq hang kan?Adoi bkpo loghat kelate tak de?Tapi ada loghat Kedah ada?Kan bola malam ni Kelate Vs Tganu..Sy saja je nak memanjangkan ayat post kat sini supaya korg yang xboring ^^ (bowink) bila singgah kat sini.Sy harap Kelantan menang la mlm ni dan wat balik Piala FA kali pertama klu xsilap sy..Demam bola semestinya melanda,tinggi belake temperature klu pergi jmpe dokotor nie kam?Walawei,,grau saja....Nama pulak demam bola kan..Mesti macam2 gelagat utk tunjuk sygkan negeri tumpahnya darah kita dan tunjukkan sokongan kat negeri sendiri..Macam2 caranyakan?Cara sy senang saja,klu Kelate menang mlm nie,sy pakai baju Malaysia pergi Kb Mall esk..Cuwettttt 19 nya gitu..GEDIKSSSSSS>>>>>>>Jersey Kelate mna?Jersey Tganu mna?bolot nmpk..Tak la klu pkai yg Malaysia punya sy rs adil utk semnagt bola 1Malaysia,tak nk nmpak kenegerian sgt..(Bkn bermksud sytak sygkan negeri sendiri okay


Cara anda pula bagaimana??

Hdup matiku Kelate......doakan kemenangan Kelate
Nantikan wajah sy apabila sy menunjukkan sokongan terhdap negeri Kelate.Nanti sy cerita lg.Stay tuned......

Bye

No comments:

Post a Comment